magazin medya unlu manken haber magazinkolik
Arama:

18 Aralık 2014 Güncelleme: 17.12.2014 18:22
Nurcan SABUR magazin haber Nurcan SABUR
DİKKAT; YAVUZ BİNGÖL, AHMET KAYA`NIN YOLUNDA... İLK ÇATAL FAZIL SAY`DAN; SIRADAKİ KİM?
Ana sayfa
Müzik
Magazin
Medya
Sağlık
Medya
Spor Magazin
Röportaj
Magazin Güzeli
Haber Basliklari
Mekan
Moda
Sinema
TV
Radyo
Astroloji
Magazin Disi
Yorumlar
Iletisim
Üyelik
Künye
Özlem MEKİK
"2015`E NEREDE GİRELİM?" DİYENLER İÇİN EŞSİZ BİR REHBER
Hulûsi TUNCA
BEKLEME YAPMA ŞEVKET!..
Füsun OLGAÇ
ARALIK AYINDA HARİKA TÜRK FİLMLERİ VAR!
Banu NOYAN
KAHKAHA ATARKEN AĞLAMAK, AĞLARKEN GÜLEBİLMEK!
Murat ÖKTEM
BİR ASIRLIK EFSANE YEŞİLÇAM !..
Seyhan ERDAĞ
ZERRİN ÖZER`İN HASTALIĞI NE?..
Zeliha SUNAL
BRAVO İVANA SERT!
Ayşenur YAZICI
"PATRON MUTLU SON İSTİYOR" FİLMİNE GİTMEK İÇİN 3 NEDEN

http://www.bingogalaxy.co.uk

2.Sayfa Tüm Başlıklar
Konu ile ilgili 55 adet haber bulunmuştur.
İlk   Önceki   | 1 | 2 | 3 |   Sonraki   Son
1 Pınar Altuğ... "EŞİMİN VE ÇOCUĞUMUN CANI TEHLİKEDE" !..
Ünlü oyuncu Pınar Altuğ, Kanaltürk'te yayınlanan 2. Sayfa programında eşi Yağmur Atacan'ın uğradığı silahlı saldırı sonrası yaşadıklarını ilk kez anlattı.
Yayın Tarihi :25/09/2014 16:51
2 Sinem Kobal... 'YENİ AŞKI' HAKKINDA NELER SÖYLEDİ?
Bu sabah gündeme gelen Sinem Kobal, Muratcan Akdoğan'la yaklaşık 2 haftadır birlikte haberlerine Kobal'dan yanıt geldi.
Yayın Tarihi :04/03/2014 12:35
3 Ebru Çolak-Tayfun İpek... ANNE-OĞULDAN ÇİFT TARAFLI BOMBARDIMAN!
Kanaltürk'te ekrana gelen "2.Sayfa" programına konuk olan Emrah'ın oğlu Tayfun, canlı yayında çok konuşulacak açıklamalarda bulundu.
Yayın Tarihi :13/12/2013 11:47
4 Ahu Tuğba... ZEKİ MÜREN'LE NEDEN NİŞANLANDI?
Ünlü sinema yıldızı Ahu Tuğba, Kanaltürk'teki canlı yayında Zeki Müren'le eskiden nişanlı olduğunu itiraf etti.
Yayın Tarihi :06/12/2013 19:30
5 Gizem Karaca... UYUŞTURUCU DAVASIYLA İLGİLİ İLK KEZ KONUŞTU!
'Uyuşturucu temin etmek' suçundan, 5 yıldan 15 yıla kadar hapis cezası istemiyle yargılanan oyuncu Gizem Karaca, yaşadıklarını Kanaltürk'teki 2. Sayfa'da anlattı.
Yayın Tarihi :02/12/2013 13:22
6 Lerzan Mutlu... BAHTSIZ GELİN ADAYI!
Şarkıcı Lerzan Mutlu, 2. Sayfa programında özel hayatıyla ilgili şaşırtan bir açıklama yaptı.
Yayın Tarihi :18/11/2013 13:10
7 Burçin Abdullah... İHANETİN İTİRAFI!
Burçin Abdullah, kendisi gibi oyuncu olan İlker Aksum ile biten ilişkisinin ardından ilk kez konuştu.
Yayın Tarihi :12/11/2013 11:09
8 Gül Onat... DAYAK KONUSU TEKRAR GÜNDEMDE, 'KENAN'I GÖRÜNCE GİDİP KUSUYORDUM!
'Lale Devri'nden ayrılan Gül Onat dayak olayını ilk kez Kanaltürk'teki '2. Sayfa'da anlattı.
Yayın Tarihi :11/10/2013 18:51
9 Saba Tümer...'SEVGİLİM OLACAK ADAM HER YERİMİ TATMİN ETMELİ!'
Bir türlü aşkta yüzü gülmeyen güzel sunucu Saba Tümer, nasıl bir ilişki istediğini anlattı.
Yayın Tarihi :23/09/2013 16:13
10 Kenan Bal... 'O TOKADI ATTIĞIMA PİŞMANIM!'
Lale Devri dizisinin setinde yaşanan dayak olayını Kenan Bal canlı yayında açıkladı.
Yayın Tarihi :08/05/2013 20:33
11 Muhterem Nur... 'KEŞKE KOCAM YAŞASAYDI DA GECEKONDUDA OTURSAYDIK'!
3 Mart'ta hayatını kaybeden Müslüm Gürses'in 30 yıllık eşi Muhterem Nur eşinin ölümünün ardından ilk kez Kanaltürk'teki 2. Sayfa'ya katıldı.
Yayın Tarihi :29/04/2013 18:49
12 Petek Dinçöz... 'YENİ BİR İLİŞKİYE HAZIRIM!'
Petek Dinçöz, Kanaltürk'teki '2. Sayfa'da 12 yıllık birlikteliğin ardından 8 ay önce ayrıldığı eski eşi Can Tanrıyar hakkında sessizliğini bozdu.
Yayın Tarihi :25/04/2013 13:39
13 Alişan... 'DEMET İLE ÇAĞLA ARASINDAKİ KALİTE FARKINI GÖRDÜM!'
Alişan, Kanaltürk'teki '2. Sayfa'da Çağla Şıkel ve Demet Akalın ile küslüğü hakkında dobra açıklamalar yaptı.
Yayın Tarihi :23/04/2013 15:10
14 Arto ne demek istedi... 'BEYAZ'IN DEĞİŞİK FANTEZİLERİ OLABİLİR'
Kanaltürk ekranlarında 2. Sayfa programına konuk olan sivri dilli sanatçı Arto, yine olay yaratacak açıklamalarda bulundu.
Yayın Tarihi :03/04/2013 11:57
15 Erol Köse... 'NİL ERKOÇLAR HENÜZ ERKEK OLMADI!'
Ameliyatla erkek olup, adını da Rüzgar olarak değiştiren ünlü oyuncu Nil Erkoçlar'la ilgili yeni bir iddia ortaya atıldı. İddianın sahibi Erol Köse..
Yayın Tarihi :05/03/2013 15:31
16 Ece Erken... ESKİ EŞİNE VERYANSIN: 'BIRAK ARTIK PEŞİMİ!!
Ece Erken, Kanaltürk'teki 2. Sayfa'da eski eşii Tuncer Öztarhan'dan söz ederken gözyaşlarını tutamadı.
Yayın Tarihi :22/02/2013 14:56
17 Gizem Karacayı şok esen mesaj... 'SEN BASİT BİR KIZSIN'
Yayından kaldırılan 'Adını Feriha Koydum-Emir'in Yolu' dizisinde 'Güneş'i oynayan Gizem Karaca, Kanaltürk'teki '2. Sayfa'da dizi fanatiklerinden aldığı bir mesajı açıkladı.
Yayın Tarihi :10/01/2013 17:02
18 Cihat Tamer... 'KÖPEĞİN OLAYIM SÜREYYA!
Cihat Tamer konuk olduğu Kanaltürk'te yayınlanan 2.Sayfa programında Süreyya Yalçın'ın köpeklerine olan ilgisine takılmadan edemedi.
Yayın Tarihi :04/12/2012 14:20
19 Cem Özer... NURGÜL'LE OĞLUMUZU KLASİK YÖNTEMLERLE YAPTIK!
Cem Özer, Kanaltürk'teki '2. Sayfa'da ex eşi Nurgül Yeşilçay ile ilgili çok çarpıcı ve samimi açıklamalarda bulundu...
Yayın Tarihi :29/11/2012 13:33
20 Oya German.. 'İDİL YAKINDAN HOŞ KIZ!'
Oya Germen Kanaltürk'te yayınlanan "2. Sayfa" programında 7 yıl önce boşandığı ilk eşi Neco ve yeni eşiyle tanışmalarını anlattı.
Yayın Tarihi :16/11/2012 13:33
Konu ile ilgili 55 adet haber bulunmuştur.
İlk   Önceki   | 1 | 2 | 3 |   Sonraki   Son