magazin medya unlu manken haber magazinkolik
Arama:

23 Eylül 2014 Güncelleme: 23.09.2014 15:13
Nurcan SABUR magazin haber Nurcan SABUR
TÜRKİYE`NİN OPRAH WİNFREY`İ OLMA YOLUNDASIN ESRA EROL, SAKIN VAZGEÇME!
Ana sayfa
Müzik
Magazin
Medya
Sağlık
Medya
Spor Magazin
Röportaj
Magazin Güzeli
Haber Basliklari
Mekan
Moda
Sinema
TV
Radyo
Astroloji
Magazin Disi
Yorumlar
Iletisim
Üyelik
Künye
Füsun OLGAÇ
TÜRK FİLMLERİNDE KORKU ÇEKME YARIŞI BAŞLADI!
Hulûsi TUNCA
Bir ilkbahar.. Pardon.. Bir 12 Eylül sabahı.. KENAN EVREN`İN SESİYLE UYANDIN MI HİÇ!
Özlem MEKİK
ET`E "HEYECAN KATAN" MEKAN
Banu NOYAN
MODEL OF CELEBRITY İLE YILDIZLARI ARIYORUZ ... SİBEL CAN OKUR BİZ DİNLERİZ ...
Murat ÖKTEM
KADIRGALI CEHALETE CEVAP : `"BİZ SENİ ORAYA GETİRENİZ !.."
Seyhan ERDAĞ
BİR BEBEK BEZİ İNSANI İŞİNDEN EDER Mİ?
Zeliha SUNAL
Okyanusları akvaryuma sığdırdım.... MURAT GÖĞEBAKAN`IN ARDINDAN!
Ayşenur YAZICI
"PATRON MUTLU SON İSTİYOR" FİLMİNE GİTMEK İÇİN 3 NEDEN

http://www.bingogalaxy.co.uk

Yabancı Magazin Tüm Başlıklar
Konu ile ilgili 368 adet haber bulunmuştur.
İlk   Önceki   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |   Sonraki   Son
1 Kim Kardashian... ANNE OLDUKTAN SONRA İLK KEZ SOYUNDU!
Kalçaları sayesinde dünyaca üne kavuşan televizyon yıldızı Kim Kardashian, İngiliz GQ dergisinin Ekim ayında yayınlanacak sayısı için soyundu. - FOTO GALERİ -
Yayın Tarihi :04/09/2014 16:25
2 Eski model Olivia McFaller'dan şok iddia... "JAY Z, BENİ METRESİ YAPMAK İSTEDİ" !..
Jay Z ve Beyonce'yi hedef alan bir single çıkartan eski model olan Olivia McFaller, Jay Z'nin kendisiyle birlikte olmak istediğini ve kendisini metresi yapmak istediğini iddia etti...
Yayın Tarihi :06/08/2014 22:29
3 Liv Tyler... TÜRKİYE'DE BÖYLE CESUR SANATÇI YOK!
Hollwood yıldızı Liv Tyler, iki yıl sonra yapılacak Amerikan Başkanlık seçimlerine aday olan Hillary Clinton'a destek için poz verdi.
Yayın Tarihi :11/07/2014 14:34
4 Kim Kardashian... KASLI VE SEKSİ VÜCUDUNU BİR KEZ DAHA SERGİLEDİ!
Kızını dünyaya getirdikten sonra fazla kilolarıyla zorlu bir mücadeleye girişen Kim Kardashian bu işten de alnının akılla çıkmış gibi görünüyor.
Yayın Tarihi :10/07/2014 21:15
5 Bianca Balti...SUPERMODELİN SIRADIŞI ÇIPLAK POZLARI!...
İtalyan topmodel Bianca Balti Playboy dergisinin son sayısına verdiği çırılçıplak pozlarla şaşkınlık yarattı!...--->FOTOĞRAFLAR içim TIKLAYINIZ!...
Yayın Tarihi :07/07/2014 21:41
6 Bolşoy'dan kovulan Anastasia Volochkova... ALANYA'YI YAKTI GEÇTİ!
Kilolu olduğu gerekçesiyle ünlü Bolşoy Balesi'ndeki görevinden uzaklaştırılan ve sonra mahkeme kararıyla geri dönen Rus balerin Anastasia Volochkova, Alanya'yı yaktı, geçti.
Yayın Tarihi :24/06/2014 14:58
7 Kim Kardashian... TAZE GELİN ORTAYA ÇIKTI!
33 yaşındaki Kim Kardashian, çiçeği burnunda eşi Kanye West ile çıktığı ikinci balayı sırasında görüntülendi. - FOTO GALERİ -
Yayın Tarihi :12/06/2014 11:01
8 Rihanna... HEM TRANSPARAN, HEM SWAROVSKİ!
Rihanna, Moda Ödülleri gecesinde bütün dikkati kendisinde toplamayı başardı. - FOTO GALERİ -
Yayın Tarihi :03/06/2014 11:07
9 Kate Middleton... KRALİYET AİLESİNE 'RÜZGAR'IN KASTI MI VAR?
İngiltere tahtının iki numaralı varisi Prens William ile evli olan Kate Middleton'ın yine rüzgârın azizliğine uğradığı ortaya çıktı. - FOTO GALERİ -
Yayın Tarihi :26/05/2014 17:03
10 Rihanna... 'SOMA FACİASI'NA DUYARSIZ KALMADI!
Barbadoslu şarkıcı Rihanna Twitter kapak fotoğrafınıdan Soma'ya destek verdi
Yayın Tarihi :14/05/2014 14:44
11 Rihanna... AFTER PARTİ'DE ALTIN DEKOLTE!
Bu derin sırt dekoltesi ile Rihanna gecenin yıldızı oldu. - FOTO GALERİ -
Yayın Tarihi :06/05/2014 22:29
12 Miley Cyrus... IRKÇILIK İÇİN SOYUNDU!
Skandallar kraliçesi olarak bilinen ünlü şarkıcı Miley Cyrus yer aldığı yeni proje ile magazin basına bomba gibi düştü.
Yayın Tarihi :04/05/2014 10:24
13 Rihanna... GERÇEK TEN RENGİ SOYUNUNCA ORTAYA ÇIKTI!
Ünlü şarkıcı Rihanna'nın Fransız Lui dergisine verdiği pozları Instagram hesabından paylaşması sosyal medyada olay oldu.
Yayın Tarihi :30/04/2014 10:51
14 Rihanna... BASKETBOL MAÇINDA SÜTYENSİZ!
Ünlü şarkıcı Rihanna, New York'ta Toronto Raptors ve Brooklyn Nets takımlarının basketbol maçını izledi. - FOTO GALERİ -
Yayın Tarihi :27/04/2014 19:28
15 Candice Swanepoel... SEKSİ MODEL HAYVANSEVERLERİ KIZDIRDI AMA, YA BU KEDİNİN YERİNDE OLMAK İSTEYENLER?
Victoria's Secret'ın ünlü meleği Candice Swanepoel, Instagram'a yüklediği bu poz yüzünden hayvanseverlerden büyük tepki gördü.
Yayın Tarihi :25/04/2014 18:41
16 Lupita Nyong... DÜNYANIN EN GÜZEL KADINI SEÇİLDİ!
People dergisi '12 Yıllık Esaret' (12 Years a Slave) filmindeki 'Köle Patsey' rolü ile Oscar ödülü kazanan Lupita Nyong'o'yu, dünyanın en güzel kadını seçti.
Yayın Tarihi :24/04/2014 22:01
17 Lindsay Lohan... SEKS LİSTESİ YÜZÜNDEN DÜŞÜK YAPTI!
6 yılda 60 kez rehabilitasyon merkezinde tedavi gören Lindsay Lohan, Oprah Winfrey ile yaptığı şov programında düşük yaptığını söyledi.
Yayın Tarihi :22/04/2014 15:29
18 Lindsay Lohan... SEKS LİSTESİ HAKKINA NE DEDİ?
Kısa bir süre önce beraber olduğu erkeklerin listesinin açıklayan Lindsay Lohan, listenin doğru olduğunu açıkladı. - FOTO GALERİ -
Yayın Tarihi :19/04/2014 17:58
19 Rihanna...ŞİMDİ DE ALTSIZ!
Dünyanın en seksi kadınları arasında gösterilen 26 yaşındaki marjinal şarkıcı Rihanna, yine çok konuşulacak pozlara imza attı.
Yayın Tarihi :11/04/2014 22:52
20 Alessandra Ambrosio... KIZILDERİLİ SELFİSİ!
Geçtiğimiz gün 33. yaş gününü kutlayan eski Victoria's Secret modeli Alessandra Ambrosio'nın instagram selfieleri büyük ilgi gördü.
Yayın Tarihi :11/04/2014 13:10
Konu ile ilgili 368 adet haber bulunmuştur.
İlk   Önceki   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |   Sonraki   Son