magazin medya unlu manken haber magazinkolik
Arama:

24 Nisan 2014 Güncelleme: 24.04.2014 03:47
Nurcan SABUR magazin haber Nurcan SABUR
GAZİNOLARDA REKABET DÖNEMİ GERİ Mİ DÖNÜYOR?
Ana sayfa
Müzik
Magazin
Medya
Sağlık
Medya
Spor Magazin
Röportaj
Magazin Güzeli
Haber Basliklari
Mekan
Moda
Sinema
TV
Radyo
Astroloji
Magazin Disi
Yorumlar
Iletisim
Üyelik
Künye
Seyhan ERDAĞ
TİMUR SELÇUK, NÜKHET DURU VE EMEL SAYIN...
Hulûsi TUNCA
"HAYAT SANA GÜZEL"; ALINTI MI, (Ç)ALINTI MI?
Özlem MEKİK
MUTLU ANLARIN KAYNAĞI ÇİKOLATA!..
Zeliha SUNAL
"SEÇİM SEÇİM" DEDİK. O DA GEÇTİ..
Füsun OLGAÇ
YEŞİLÇAM 100 YAŞINDA VE NİSAN SONU FİLMLERİ...
Ayşenur YAZICI
"PATRON MUTLU SON İSTİYOR" FİLMİNE GİTMEK İÇİN 3 NEDEN
Murat ÖKTEM
KRALLAR ÖLMEZ BÜYÜK USTA!....

http://www.bingogalaxy.co.uk

Yabancı Magazin Tüm Başlıklar
Konu ile ilgili 352 adet haber bulunmuştur.
İlk   Önceki   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |   Sonraki   Son
1 Lindsay Lohan... SEKS LİSTESİ YÜZÜNDEN DÜŞÜK YAPTI!
6 yılda 60 kez rehabilitasyon merkezinde tedavi gören Lindsay Lohan, Oprah Winfrey ile yaptığı şov programında düşük yaptığını söyledi.
Yayın Tarihi :22/04/2014 15:29
2 Lindsay Lohan... SEKS LİSTESİ HAKKINA NE DEDİ?
Kısa bir süre önce beraber olduğu erkeklerin listesinin açıklayan Lindsay Lohan, listenin doğru olduğunu açıkladı. - FOTO GALERİ -
Yayın Tarihi :19/04/2014 17:58
3 Rihanna...ŞİMDİ DE ALTSIZ!
Dünyanın en seksi kadınları arasında gösterilen 26 yaşındaki marjinal şarkıcı Rihanna, yine çok konuşulacak pozlara imza attı.
Yayın Tarihi :11/04/2014 22:52
4 Alessandra Ambrosio... KIZILDERİLİ SELFİSİ!
Geçtiğimiz gün 33. yaş gününü kutlayan eski Victoria's Secret modeli Alessandra Ambrosio'nın instagram selfieleri büyük ilgi gördü.
Yayın Tarihi :11/04/2014 13:10
5 Demi Lovato... ÜNLÜ ŞARKICININ YATAK ODASI FOTOĞRAFLARI, OLAY YARATTI!...
Ünlü şarkıcının başı cep telefonundan sızdırılıp internete yayıldığı iddia edilen yatak odası fotoğrafları yüzünden ağrımaya başladı...
Yayın Tarihi :09/04/2014 12:53
6 Kim Kardashian... OLMAZ Kİ, BÖYLE DE YATILMAZ Kİ!
Dünyaca ünlü şov yıldızı Kim Kardashian, Tayland'da gerçekleşen bikini çekiminde fiziğini gözler önüne serdi. - FOTO GALERİ -
Yayın Tarihi :08/04/2014 17:17
7 Miranda Kerr... İŞTE ÇIPLAK POZLAR!...
Victoria's Secret'in meleği Avustralya'lı süpermodel Miranda Kerr ünlü fotoğrafçı Mario Testino'ya çırılçıplak soyundu!...-->FOTOĞRAFLAR için TIKLAYINIZ!...
Yayın Tarihi :06/04/2014 18:45
8 DÜNYANIN EN İYİ GİYİNEN 25 KADINI!
İngiliz Sunday Times gazetesi "Style" adlı ekinde dünyanın en iyi giyinen 25 kadınını seçti. - FOTO GALERİ -
Yayın Tarihi :02/04/2014 10:55
9 Kim Kardashian... 'SELFİE' SEVDASI YAVRU FİLİ KIZDIRDI!
Realty show yıldızı Kim Kardashian'ın, selfie sevdası fili kızdırdı.
Yayın Tarihi :01/04/2014 18:45
10 Cara Delevingne-Michelle Rodriguez... LEZBİYEN ÇİFT ÖPÜŞMEYE DOYMADI!
Cara Delevingne ve Michelle Rodriguez çifti Meksika tatilinde denizde bir anda sevişmeye başladılar. - FOTO GALERİ -
Yayın Tarihi :31/03/2014 00:23
11 Cameron Diaz... 'LEZBİYEN' ÇIKIŞ!
Ünlü oyuncu Cameron Diaz'ın İngiliz kadın dergisi Glamour'a yaptığı açıklamalar gündeme bomba gibi düştü.
Yayın Tarihi :28/03/2014 11:04
12 Kim Kardashian... İÇ ÇAMAŞIRLARI ALAY KONUSU OLDU!
Her giydiği olay haline gelen Kim Kardashian yine tüm dikkatleri üzerine çekti. - FOTO GALERİ -
Yayın Tarihi :26/03/2014 21:55
13 Eva Longoria... 'KENDİMİ SEKS SEMBOLÜ OLARAK GÖRMÜYORUM!'
Dünyaca ünlü Latin güzel Eva Longoria Prestige Hong Kong dergisinin mart sayısına kapak oldu. - FOTO GALERİ -
Yayın Tarihi :22/03/2014 23:57
14 Kanye West... MAHKEME KARAR VERDİ, ÖFKE TEDAVİSİ GÖRECEK!
Rap şarkıcısı Kanye West, gazeteci tartakladığı için mahkeme tarafından tedavi görmeye mahkum edildi.
Yayın Tarihi :20/03/2014 10:33
15 Mick Jagger... SEVGİLİSİ İNTİHAR ETTİ!
Ünlü müzisyen ve şarkıcı Mick Jagger'ın sevgilisi L'Wren Scott'ın New York'taki evinde kendini kapı koluna asarak intihar ettiğini bildirdi.
Yayın Tarihi :17/03/2014 23:10
16 ARJANTİN KULÜPLERİ TARAFTAR ÇEKMEK İÇİN SEKSİ KIZLARI KULLANIYORLAR...
"Arjantin kulüp futbolunu seviyor musunuz; Ya bu kızları" sloganıyla başlayan cüretkar kampanyayı Arjantin Futbol Federasyonu da destekliyor... --->Kampanyanın FOTOĞRAFlarını ve reklam filminin VİDEOsunu izlemek için TIKLAYINIZ
Yayın Tarihi :16/03/2014 20:00
17 Kim Kardashian... İÇ ÇAMAŞIRLI SELFİE!
Sosyetik güzel Kim Kardashian geçtiğimiz gün Los Angeles Havalimanı'ndan kardeşleri ile birlikte bilinmeze doğru uçarken ünlü güzel Miami'de ortaya çıktı.
Yayın Tarihi :13/03/2014 22:24
18 BREZİLYALI SEKSİ MANKENLER DÜNYA KUPASI'NA HAZIRLANIYOR!
Brezilya'nın en seksi mankenlerinden Lorena Bueri, 2 yıl sonra ülkesinde düzenlenecek dünya kupası için startı şimdiden verdi
Yayın Tarihi :10/03/2014 18:55
19 RİO KARNAVALI YÜREK HOPLATAN GÖRÜNTÜLERLE BAŞLADI!
Rio Karnavalı her yıl olduğu gibi bu yıl da renkli görüntülere sahne oluyor... - FOTO GALERİ -
Yayın Tarihi :01/03/2014 18:54
20 Kim Kardashian... VİYANA'DA HÜZÜNLÜ PRENSES!
Sosyetik güzel Kim Kardashian ve annesi Kris Jenner ile birlikte Avusturya'daki Vienna Balosu'nda görüntülendi. - FOTO GALERİ -
Yayın Tarihi :28/02/2014 12:41
Konu ile ilgili 352 adet haber bulunmuştur.
İlk   Önceki   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |   Sonraki   Son