magazin medya unlu manken haber magazinkolik
Arama:

29 Ocak 2015 Güncelleme: 29.01.2015 13:42
Nurcan SABUR magazin haber Nurcan SABUR
DİKKAT; YAVUZ BİNGÖL, AHMET KAYA`NIN YOLUNDA... İLK ÇATAL FAZIL SAY`DAN; SIRADAKİ KİM?
Ana sayfa
Müzik
Magazin
Medya
Sağlık
Medya
Spor Magazin
Röportaj
Magazin Güzeli
Haber Basliklari
Mekan
Moda
Sinema
TV
Radyo
Astroloji
Magazin Disi
Yorumlar
Iletisim
Üyelik
Künye
Füsun OLGAÇ
2014`E BİR BAKIŞ VE OCAK 2015 SON YARI YARI FİLMLERİ!
Seyhan ERDAĞ
MAGAZİN DÜNYASI VE "YALAN"CILIK!
Hulûsi TUNCA
YENİ YILIN İLK GÜNAHKARI YILDIZ TİLBE`YE SEVGİYLE: DELİKANLIM BENİM!
Özlem MEKİK
BAHARATIN İYİSİ AKTARDAN SORULUR!
Murat ÖKTEM
"GLADYATÖR"ÜN SON UMUDU !...
Zeliha SUNAL
ÖMÜR GEDİK; NAİF GÖRÜNÜŞLÜ KAPLAN PARÇASI!

http://www.bingogalaxy.co.uk

Hüseyin Küçük Tüm Başlıklar
Konu ile ilgili 8 adet haber bulunmuştur.
İlk   Önceki   | 1 |   Sonraki   Son
1 Hüseyin Küçük... TÜM ÖĞRETMENLERE SHOWROOM'UNUN KAPILARINI AÇIYOR!
Türkiye'deki tüm öğretmenler herhangi bir sınırlama olmaksızın Hüseyin Küçük'ün özel tasarımlarına ücretsiz sahip olabilecekler.
Yayın Tarihi :13/11/2013 13:45
2 ENGELLİLER HAFTASINDA HEM TASARLADILAR HEM PODYUMA ÇIKTILAR!
Modacı Hüseyin Küçük'ün engelli çalışanlarıyla hazırladığı koleksiyon, gazetecilerin de podyuma çıktığı bir defileyle sunuldu...
Yayın Tarihi :27/09/2013 18:29
3 "Yaşanmamış Film Müzikleri".... FİLM OLMADAN MÜZİKLERİ BESTELENDİ!..
AJ Müzik Prodüksiyon ortakları Jale Kibritçioğlu ve tanınmış müzisyen Ali Akaçça'nın "Yaşanmamış Film Müzikleri" adlı albümünün lansmanı, Şişli Ramada Plaza Hotel'de gerçekleşti.
Yayın Tarihi :11/09/2013 04:24
4 Hüseyin Küçük... 'BAZI KADINLAR HAMURA BENZER'
Hadise Armut tipli bedene sahip ona göre giyinmeli?Hülya Avşer ve Sibel Can dikdörtgen vücutlu sanatçılarımızdır?
Yayın Tarihi :24/01/2013 16:19
5 Modacı Hüseyin Küçük... ÜNLÜLERİ BEDENLERİNE GÖRE SINIFLANDIRDI.
Hangi sanatçı 'Elma' tipli? Hangi sanatçı 'Armut' tipli? Hangi sanatçı 'Kum saati' tipli? Hangi ünlüler kilo tehlikesiyle karşı karşıya?
Yayın Tarihi :28/12/2012 15:31
6 Hüseyin Küçük... 'RUHUM VE KADINIM' İLE ÜNLÜLERİ GİYDİRİYOR!
Ruhum ve Kadınım adlı koleksiyonuyla dikkat çeken modacı Hüseyin Küçük şimdi de çağdaş kadının temsilcisi Melek Baykal'ı kazandı.
Yayın Tarihi :24/12/2012 17:31
7 TÜRKİYE XL MANKENLER KRALİÇESİ SEÇİLDİ?
Bu yıl 3. sü gerçekleştirilen XL Model 2012, 212 AVM Ana Sponsorluğuyla Vatan Şaşmaz ve Yeşim Salkım'ın sunuculuğunda gerçekleşti. Yarışmaya Aslı Hünel'de muhteşem performansıyla renk kattı?--->Haberin VİDEOsunu izlemek için TIKLAYINIZ...
Yayın Tarihi :17/06/2012 03:26
8 "2..KUMKAPI ENGELLİYE,ENGEL YOK" SOKAK DEFİLESİ...
Kum-Der", "Şişil Can Zihinsel Özürlüler Derneği" ve"Farkındalık Stüdyosu"i tarafından düzenlenlenen gecede 2012 İlkbahar/Yaz kreasyonu ile Modacı Hüseyin Küçük'e ait özel bir kreasyon sergilendi.
Yayın Tarihi :17/05/2012 18:20
Konu ile ilgili 8 adet haber bulunmuştur.
İlk   Önceki   | 1 |   Sonraki   Son