• BIST 96.400
  • Altın 144,302
  • Dolar 3,5616
  • Euro 4,0009
  • İstanbul 17 °C
  • Ankara 7 °C
  • SMA hastası Ece… TÜM TÜRKİYE SEFERBER OLDU!
  • Fenerbahçe... AVRUPA'NIN EN BÜYÜĞÜ!...
  • Zihni Göktay... TİYATROYA ADANMIŞ BİR ÖMÜR!
  • SMA hastası Ece… TÜM TÜRKİYE SEFERBER OLDU!
  • Fenerbahçe... AVRUPA'NIN EN BÜYÜĞÜ!...
  • Zihni Göktay... TİYATROYA ADANMIŞ BİR ÖMÜR!

DENİZ AKKAYA; JESS’İ NEYLE SUÇLADIĞININ FARKINDASIN DEĞİL Mİ?

Hulûsi TUNCA

Hiç tanışmadık ama severek ve beğenerek izlerim Jess Molho’yu.. TV8’deki ekip arkadaşlarından Deniz Akkaya ile kırmızı noktalı bir tartışma yaşadı.. Konu Oktay Kaynarca’nın yaşı idi..

Jess: Buradan Oktay Abi’me (Kaynarca) sevgiler selamlar..

Deniz Akkaya: Abi mi?..

Jess: Evet abi n’olmuş..

Deniz: Oktay o kadar yaşlı mı?..

Jess: Yav yaşlı ya da değil size ne, kaldı ki bizim bir geçmişimiz bir hukukumuz var..

Deniz: Neee.. Geçmişiniz mi var?.. Hadi millet yanlış anlasın da sen gör şimdi..

Jess: Oktay Abi; abim olur..

denizakkaya_jess.jpg

Hulusi Paşa açıklıyor: 1976 doğumlu Jess; tam 40.. 1965 doğumlu Oktay ise 51 yaşında.. Eh; insan da kendisinden 11 yaş büyük birine ‘abi’ der elbette.. Yani; millet yanlış anlamaz..

Sahi Deniz Hanım; sabah kargalar otunu botunu yemeden yaptığınız programda.. Jess’e çaktınız! Hatta çakmakla da kalmayıp, izleyicinin gözünde bir ’eşcinsel’ durumu uyandırdınız.. N’oldu?.. Nereniz büyüdü çok merak ettim.. Not: 1954 doğumluyum.. Jess bana da abi diyebilir.. Bu da düzeyli bir ilişkimiz olduğunu göstermez. Bitti.

İBRAHİM TATLISES’E NE DÜŞMANLIĞINIZ VAR?

Erol Köse, TVEM’de sattığı surat macununun reklamını yapmış, önül rahatlığı ile diğer haber kanallarına bağırıp çağırıyor:

Erol Köse: Kardeşim televizyonda haber kanallarını açıyorum.. 50 dakikanın 49’u terör.. Hepsi de eyyamcı.. Vataaan, milleeeet, Sakaryaaaa.. Bu kadar da bağırılmaz ki.. Böyle habercilik mi olur?..

Ve o sırada yılların habercisi (!) Erol’ın kanalında ekrana İbrahim Tatlıses ve Çağla Şıkel’in görüntüleri geliyor.. Ve bas bas bağıran bir içses:

İBRAHİM TATLISES’İN ÖNLENEMEZ ÇÖKÜŞÜ.. Azzz sonraaa…

ÇAĞLA ŞİKEL DİN Mİ DEĞİŞTİRDİİİİ.. Azzz sonra..

Hulusi Paşa: Sevgili Erol; iğneyi kendimize değil mi?.. Sen tıp adamısın bilirsin.. Bir de merak ediyorum nedir bu İbrahim Tatlıses düşmanlığı?..

ibrahimtatlises-elifada-sonpoz.jpg

 

MESUT’LARA KIYMAYIN EFENDİLER!

Hulusi Paşa: Şu beyazcamda eli ayağı düzgün, ailece oturup izleyebileceğimiz kaç tane program kaldı ki! Hele ki düzeyli bir talkshow..

Sevgili Mesut Yar, yıllardır bunun en güzel örneğini veriyordu gece yarısı da olsa CNN Türk ekranlarında.. Ama! (gene burada bir ama koymak gerekiyor)

Ama.. Medyatava’nın haberine göre…

Asker: Durun ben okuyayım Paşam; uzun süredir CNN Türk ekranlarında izleyiciyle buluşan “Mesut Yar’la Burada Laf Çok” programının Mart sonunda yayınına son verileceği öğrenildi. Yayından kaldırılmasına karar verilen diğer programlar ise Nefise Karatay’ın sunduğu “Afiş”, Tanem Sivar’ın sunduğu “İki Kahve Arası” ve Mehmet Turgut’un hazırlayıp sunduğu “Falan Filan” programları oldu.

Erkan’ın Beyonce’si

Erkan Petekkaya: Ben Nurgül’ün nesini taciz edeceğim?.. Beyonce mi o?

Yorum: Dua et rahmetli Osman Yağmurdereli kalkıp gelmesin.. Seni bu günlere getirdiğine nasıl da pişman olur, ne kadar rütben varsa alayını sökerdi..

Hıncal Abi’nin Öfkesi

Hıncal Uluç: Sallamacı Erkan efendi; yeri yerinden oynatacak bildiklerini hala bekliyorum.. Ya konuş ya da avukatlarına söyle üç kuruşluk bir dava da benim için açsınlar..

Ahmet’in ‘Kum Gibisi’

Ankara bombalandığı gece, reyting sıralamasından ‘Survivor’ birinci çıkmıştı ya! Ahmet Kaya da ‘Şehirlere bombalar yağardı her gece/ Biz durmadan sevişirdik’ diyordu bir şarkısında.. İşte bir yorum:

Ahmet Hakan: Şarkının o bölümünün yeni uyarlaması şöyle olmalıydı: ‘Şehirlere bombalar yağardı her gece/ Biz durmardan Survivor seyrederdik..’

Arda’nın Kuzusu

Arda (Arda’nın Mutfağı) Alaçatı sokaklarında dolaşıyor.. Enginar arıyor ama yok denecek kadar az.. Buna karşın dondurma bolmuş (iyi oldu öğrendiğimiz, İstanbul’da sıkıntı çekersek Alaçatı’ya gideriz).. Bu arada kucağında bir kuzu ile TV8 objektifine gülümsüyor: ’Şimdi kuzuya ‘yerim ben seni’ dersem yanlış anlaşılacağım..’

Yorum: Arda’nın programlarında artık kuzulu tariflere paydos.. Kuzuya öyle bir sevgiyle sarılmış ki..

Eniştenin Karabiberi

Linet (Doğum gününde kendisine 400 bin Euro’luk Porsche alıp, Paris’ten İstanbul’a getiren 15 aylık sevgilisi Loren’i anlatıyor): Ona hep acı verdiğim için bana ‘Karabiberim’ diyor..

Yorum: Abi; iyi ki Fransız.. Yoksa bir gün şurasına (siz anladınız neresi) gelip AMK bu aşkın deyip çıkabilir yani = Anasını Madenciler Kovalasın böyle aşkın deyip..

Süper Loto’nun Sayıları

5  25  30  32  36  40

Gene bulamadık anasını satıyım!

7 milyona yakın devir!

5 bilip 10’ar bin TL kazanan 60 kişi ne yanıyordur ama ‘Tek sayı ile kaçırdık’ diye..

Adalet değil lan bu!..

Kibar Feyzo’nun Öğüdü

Feyzo (Kemal Sunal), Zülfo’ya (Erdal Özyağcılar): Zülfü Can; benden sana tavsiye sakın taksitle karı alma..

Zülfo: He he toptancısını bulduk da taksitlisi eksik kaldı..

HEM ABV HEM DE AMK

İşsiz ya da üniversiteli kızları kullanarak piyasaya sahte dolar ve Türk Lirası süren 8 kişilik şebeke çökertildi.. Kızlara ‘Yakalanırsan ‘eskortum’ dersin.. Sizi tanımam’ diyen şerefsiz çete lideri Sirdal K’nın uyuşturucu ticareti yaptığı da belirlendi.

Hem ABV = Allah Belanı Versin.. Hem AMK = Ananızı Muhtar Kovalasın

8 Mart’ta Köprü’nün korkuluklarına çıkarak kendini aşağı atmaya çalışan Erol Çetin’i ‘Saatlerce seni mi bekliycez, atlayacaksan atla..’ dedikleri iddia edilen H.U. (49) ve M.Ö. (27) adlı kadınlar için savcılık, ‘intihara yönlendirme’ suçlamasıyla 10’ar yıl istedi..

Hem ABV = Allah Belanı Versin.. Hem AMK = Ananızı Muhtar Kovalasın

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
    Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu yazıya henüz yorum eklenmemiştir.
Yazarın Diğer Yazıları
Tüm Hakları Saklıdır © 2007 Magazin Kolik | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.