• BIST 90.447
  • Altın 214,343
  • Dolar 5,3535
  • Euro 6,0747
  • İstanbul 4 °C
  • Ankara 4 °C
  • “Altın Portal” Ödülleri Çok Renkli Görüntülerle Dağıtıldı… YILIN PORTALI; MAGAZİNKOLİK
  • Victoria's Secret Fashion Show... SÜPER MODELLER GÖZLERİ KAMAŞTIRDI!..
  • Kardashian/Jenner Ailesi… CADILAR BAYRAMI İÇİN VİCTORİA'S SECRET MELEĞİ OLDULAR…
  • “Altın Portal” Ödülleri Çok Renkli Görüntülerle Dağıtıldı… YILIN PORTALI; MAGAZİNKOLİK
  • Victoria's Secret Fashion Show... SÜPER MODELLER GÖZLERİ KAMAŞTIRDI!..
  • Kardashian/Jenner Ailesi… CADILAR BAYRAMI İÇİN VİCTORİA'S SECRET MELEĞİ OLDULAR…

BAK BAK.. HULUSİ RESMEN DEĞDİRİYOR..

Hulûsi TUNCA

 

Haşaaa! Tövbe estağfurullah; bu Hulusi başka Hulusi.. Eskiden Türkiye; iki Hulusi’yi tanır bilir diye şakayla karışık hava atardım: Biri Hulusi Kentmen öteki de ben.. diye..

Sonra Genelkurmay Başkanımız Hulusi Akar çıktı ortaya.. Olduk üüüç! Çok şükür üçümüz de saygın, sevilen, sayılan insanlarız..

Ammaaaa! Gülben Ergen’in basına verdiği iddia edilen bir resimle bir Ahmed Hulusi çıktı ki ortaya gel de aramıza kabul et.. Adamın ne b.. olduğu belli değil.. Amerika’da yaşıyor.. Kitaplar yazıyor(muş).. Etrafı Adnan Hoca’nınkiler kadar seksi ve güzel olmasa da kadınlarla dolu.. En büyük hayranlarından biri de Gülben.. Hani şu Evli Koca Avcısı olduğu iddia edilen Gülben..

Beyaz TV “Söylemezsem Olmaz”da konu gene Ahmed Hulusi idi.. Yeni bir görüntüsünü ele geçirmişler onu yayınlıyorlar.. Görüntüde, yüzlerce değil ama onlarca kadın ortalarına almışlar Ahmed Hulusi’yi resmen akşam saatlerindeki metrobüs yolcuları gibi yapışmışlar birbirlerine..

Hulusi ile kadınların birbirlerine değmedikleri yerleri kalmıyor.. Nihat Doğan Kardeşim haykırıyor görüntülere bakıp:

-Bak bak bak kadınlar Hulusi’ye nasıl değdiriyorlar.. O da değdiriyor.. Bu kadınlar var ya bu kadınlar.. Veriyorlar bu Hulusi’ye…

Sunucularımızdan Bircan İpek, utanıyor, sıkılıyor başını öne eğiyor, durumu kurtarmaya çalışıyor:

-Evet; yani ellerini yüzlerine değdiriyorlar..  Evet veriyorlar birbirlerine.. Elektrik veriyorlar.

Nihat: Haa haaa yüzlerine değdiriyorlar, elektrik veriyorlar..

Bu alış veriş muhabbeti de böyle sürüp gidiyor..

NOT 1: Ahmed Hulusi’yi tanımayanlara: Amerika’da yaşıyor. Tarikat başı olduğu iddia ediliyor.. Etrafı 24 saat kadın kızla dolu.. Şifa niyetine değdiriyorlar.. Yüzlerine.. Veriyorlar birbirlerine.. Elektriği..

NOT 2: Moderatörümüz sevgili İlkay Buharalı; makyajcın kimse hemen değiştir.. O kadar kötü gözüküyorsun ki; anlatamam sana.. Bunu söyleyen ben değil kadın dostlar.. ‘Senin yazma uyarma imkanın var, yazık oluyor her sabah kadıncağıza’ diyorlar.. Elçiye zeval olmaz..

 

SEVGİLİ NİHAT; TANIŞALIM! Sevgili Nihat Doğan.. Seni yıllardır izler ve keyifle dinlerim türkülerini.. Tanımasam da severim.. Eh; 45 yıllık bir gazeteci tarafından sevilmen de hoş olsa gerek.. Yazmayacaktım ama sırası geldi yazıyorum..

Geçen yayın döneminde seninle ilgili eleştirilerim üzerine magazinkolik.com sahibi Nurcan Sabur’u arayarak aynen şöyle demişsin:

-Kim bu Hulusi yaaaa?

Olabilir, tanımayabilirsin ama 45 yılını magazin gazeteciliğine vermiş bir Hulusi Tunca’nın en azından adını bilmen gerekirdi diye düşünüyor veee;

Önümüzdeki günlerde yeni kitabım BİR HEY MASALI’nın tanıtım kokteyli olacak.. şimdiden davet ediyorum.. İlkay ve Bircan’la birlikte tabii.. Tarihini elbette ki ayrıca bildiriceğim. Mutlaka gel tanışalım. Ben seni zevkle dinlemeye devam ediyorum..

İsmail Türüt’ün dediği gibi ‘Gel Ha Böyle Bu Yana’.. Bi şey diyeyim sana..

 

“KURŞUN döktüren benden biliyor.” Hızır Çakırbeyli (Oktay Kaynarca)/ “Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz” dizinden

 

GÖKÇEK GİDERSE BEYAZ TV BİTER Mİ?

Başkent kulislerinde en çok konuşulan konu; Gökçek istifa mı edecek, istifası mı isteniyor?.. Cumhurbaşkanı Erdoğan; ‘Böyle bir şey yok.. Ama.. Bundan sonra olmayacak anlamına gelmez.. Çünkü seçime kadar bir değişiklik sürecini yaşayacağız..’ dedi.

Gökçek sessiz.. İstanbul’dan sonra Ankara’nın büyükşehir belediye başkanı da gidiyor mu?.. Benim merak ettiğim giderse Beyaz TV’nin durumu n’olur.. Kapanır mı?.. Yayınını sürdürür mü?.. Kapanırsa pek çok programın yapımcılarının ve sunucularının durumu n’olur?.. Bekleyelim görelim..

CHP lideri Kılıçdaroğlu ise isim vermeden ‘Birinin istifası istenirse o kişi ya bir yolsuzluğa karışmıştır ya Fetö’cüdür. Bu nedenle birinin istifası istenirse, gerekçesi mutlaka açıklanmalıdır.. Suçu gizlemek ayrı bir suçtur..’ dedi.

 

DESTEK

EŞKIYA DÜNYAYA HÜKÜMDAR OLMAZ; Olgun Şimşek, Mesut Akusta, Haydar Şişman (gecen yıl Kalandar Soğuğu filmindeki rolüyle En İyi Erkek Oyuncu Altın Portakal’ını almıştı), Birol Ünel ve İrem Sultan Cengiz (çok güzel kız valla..)

NO. 309; Erdal Özyağcılar

ile daha bir keyifli oldu, ne dersiniz?

Yapımcılar destek alıyor da, ‘fazlalıkları’ atmayı neden düşünmüyor acaba?... Say dersen.. Bi başlarsam Fazıl Say olur.. (kötü espri)

 

ZİFTİN PEKİNİ YE!

“Yemekteyiz”; Acun’un kanalında hafta içi her gün devam ediyor. Nerede o eski Yemekteyiz’ler nerede şimdiki.. Bi kere, oyunculuğuna hayran olduğum Onur Büyüktopçu’ya, bu program ne katıyor onu anlamış değilim. Yazık oluyor Onur’a.. İkincisi; daha sevimsiz yarışmacılar bulmak zorundalar.. Son hafta bi tane yakalamışlar.. İstanbul’da yaşadığını sandığım 19 yaşındaki Diyarbakırlı Sedef.. Daha bismillah mönü’yü okudu ‘İğğğ’ dedi ‘Aç kaldım bu gece, ama peynir-ekmekle doyururum ben kendimi..’

Mönü; günün yarışmacısı Rizeli Nuray Hanım’a aitti; Şöyle ki; Kara lahana çorbası, kara lahana dolması, Laz böreği, saç kavurma, mıhlama, salata, tatlı.. Kızımız daha kafadan beğenmedi..

Ziftin pekini ye! Sevgili Acun; bu ‘taze’yi Survivor’a göndersene.. İnan bana çok iş yapar (yani iyi reyting getirir).. O kadar nefret yani..

 

DOLDUR KÜPÜNÜ ONUR

Onur Büyüktopçu; ben onu ‘Kiralık Aşk’ dizisindeki Koray (Koriş) olarak tanıdım.. Benim ayıbım çünkü daha önce 10 dizide daha rol almış:

Güz Gülleri, Üç Tatlı Cadı, Tatlı Bela Fadime, Memleket Hikayeleri, Kavak Yelleri, Fırtınalı Aşk, Doktorlar, Yabancı Damat ve Lise Defteri..

24 Nisan 1982 İstanbul doğumlu.. 35’lik bir delikanlı.. Academy of Creative Training Brighton Act ve London Film Academy eğitimli.. Yani Yemekteyiz’e birkaç numara büyük geliyor.. Kendi de farkında ama yel eserken, değirmeni çalıştırmak unları toplayıp ekmek yapmak gerek (vallahi benim lafım şimdi buldum)..

En iyisini yapıyorsun Onur’cum.. Devam! Küpünü doldurmaya devam et..

 

SURATINA SIÇ…RAYIN!

Furkan B (Marmara Üniversitesi Araştırma Görevlisi) Bu hayvan (gerçek hayvanlardan özür dilerim) attığı twitt’lerde Allah’a, Peygamber’e, dine, imana, Kitap’a ve şimdi de Atatürk’e hakaretler yağdırmaya devam ediyor. Üniversite soruşturma açmış.. Ne soruşturması be! Koyun tuvaletin kapısına ‘nöbetçi’ diye.. Gelen geçen de suratına sıç.. sıç.. sıç… sıçrasın.. Ulan, araştırma görevlisi; bizim senin araştırmalarına ihtiyacımız yok ama sen beğenmiyorsan defol git bu ülkeden..

 

35 BİN TL’LİK ÇİZMELER

Demet Akalın; özel taşlarla süslü 35 bin TL değerinde bir çift çizme aldı ya.. Mısır’daki işitme engelli Sultan’ın bile haberi oldu..

Bir de ezeli rakibi Hande Yener isim vermeden; fena yüklendi:

-Görgüsüzlük.. Rezillik.. Ben alın terim ile kazandığım parayı bu çizmelere yatırmam.. Gider klip çekerim, gayrı menkul alırım..

1- Para kadının parası istediği yere istediği kadarını yatırır.. 2- Herkes çizmelere yorum yapabilir.. 3-Ama başta Hande çıkıp da ‘alın terim ile kazandığım parayı bu çizmelere yatırmam’ diyemez.. 4-Demet Akalın, ‘Namusuma edilen lafın altında kalmam. Artık yeter.. Mahkemeye veriyorum..’ der. Haklıdır.

Buyurunuz cenaze namazına..

 

BU ZEHRA’DAN KORKULUR AMA SEVİLİR

Fatmagül’ün Suçu Ne dizisinde Mukaddes Yenge.. Doksanlar’da Şükran Yenge.. Ulan İstanbul’da Aytop.. Muhteşem Yüzyıl Kösem’de Cennet Hatun.. Ve 4 sezondur Kırgın Çiçekler’de Zehra Yenge..

Zehra Yenge; yani Esra Dermancıoğlu, 7 Aralık 1968 tarihinde İstanbul'da doğmuş. Şahika Tekand Stüdyo Oyuncuları'nda oyunculuk eğitimi almış. Pierre Loti lisesinin ardından Franklin College İsveç’te okumaya devam etmiş..

Esra Dermancıoğlu, 2009 yılında Avrupa Yakası dizisi ile ilk oyunculuk deneyimini yaşamış. Fatmagül'ün Suçu Ne? dizisinde canlandırdığı karakterle kariyerinde büyük bir çıkış yakalamış.. Son olarak atv ekranlarında yayınlanan Kırgın Çiçekler dizisinin kadrosuna dahil olmuş..

Dizide üç kağıtçılıkta üzerine yok.. Ama yakışıyor hani.. Zehra Yenge’yi sevmeyen var mı?..

 *****

SAĞLIK Sonbaharın tatlı güneşi sizi aldatmasın.. Isı değişimlerini önemseyin.. ‘Nasılsa kısa mesafe’ deyip aman ince giyinmeyin.

*****

 

KIZI ‘ÖZÜR MANYAĞI’ YAPTILAR

Hangi kız mı?.. Aşk ve Mavi’nin Mavi’si; Burcu Kıratlı.. Dizide; Emrah’a bozulup efelenmediği bölüm hemen hemen yok gibi.. Sonunda da haksız olduğunu anlayıp.. Özür diliyor.. ‘Özür Manyağı’ yaptılar kızı.. Bi şey değil; sevimsiz oluyor ki bu da televizyon seyircisinin sevgisini azaltıyor.. Nereden mi biliyorum?.. Ben bilirim!

 

REKLAMLAR

LIFE CELL; ne reklamını beğendim ne de reklam müziğini.. Athena Gökhan’ın belki de şimdiye kadar yaptığı en kötü cıngıl (reklam müziği)..

PENTI; Gökçe’nin ‘Ne Yapardım Sensiz’ şarkısı yeni reklamına cuk oturmuş.. Reklam da müzik de süper!

TAHİNCİOĞLU BASKETBOL LİGİ; abi o reklam sahi mi foto montaj mı?.. İçim ürperiyor izlerken ama her defasında da soluk almadan sonuna kadar bakıyorum.. Emeği geçen herkese kocaman bir bravo..

ALGIDA; Dondurma Kışın da Yenir kampanyası reklamlarının; daha kötüsü olamazdı! Çok mu uğraşmışlar.

A 101; marketler zinciri Türkiye çapında 7 bini aşkın mağazaya sahipmiş.. Allah versin! İyi de koca Bakırköy’de asıl alış verişin yapıldığı İstanbul caddesi ve çevresine yakın bi tane bile yok.

KINDER SÜRRİZ; müziğinin hastasıyım.. Reklamı da hoş..

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
    Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu yazıya henüz yorum eklenmemiştir.
Yazarın Diğer Yazıları
Tüm Hakları Saklıdır © 2007 Magazin Kolik | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.